Vitamin Shaklee Bagus Untuk Kesihatan

Setiap insan mahukan kehidupan yang:

  1. selesa
  2. mewah
  3. kecukupan
  4. sihat

Kita semua mahukan kehidupan yang selesa, jauh dari stres, tidak berhimpit dengan hutang serta tubuh badan yang sihat. Pakej lengkap ini menjadi idaman tiap insan. Adapun tidak mewah, kita dikurniakan rasa kecukupan itu adalah nikmat yang Allah berikan kepada kita untuk kita syukuri. Nikmat kesihatan perlu dijaga dengan baik. Antara 4 ciri-ciri diatas, kesihatan menurut pandangan saya adalah terpenting.

Biar tubuh badan kita sihat walaupun tiada wang kerana apalah erti wang dan harta andai tubuh badan terlantar sakit tidak dapat berbuat apa apa”

Tidak membazir dan kita patut tahu kita adalah adil kepada tubuh badan kita sekiranya kita mengeluarkan belanja untuk kesihatan diri demi diri kita sendiri dan mereka yang memerlukan kita.

Vitamin adalah sumber nutrisi untuk tubuh badan manusia dalam kuantiti yang sedikit. Kehidupan hari ini dengan amalan gaya tidak sihat seperti

  1. merokok
  2. pengambilan makanan berlemak secara berlebihan
  3. makanan segera
  4. amalan tidak bersenam
  5. stres
  6. dll seperti mengumpat

Anda telah kehilangan MASA dan RUANG untuk mengisi kekosongan VITAMIN di dalam tubuh badan anda. Saya percaya ramai antara kita kurang makan buah buahan.

Tiada masa dan ruang nak makan buah buahan sebab setiap hari dihidangkan dengan nasi lemak, kari ikan, aneka lauk pauk lagi.

Sungguh jika saya diberi pilihan untuk memilih antara oren dan nasi kerabu lauk ayam bakar, tiada RUANG dan MASA untuk saya berfikir mengenai kepentingan VITAMIN buah oren berbanding KALORI, LEMAK dalam nasi kerabu ayam bakar.

Mungkin idea ini nampak aneh, namun saya berpendapat,

Adalah lebih menjimatkan MASA dan RUANG jika saya makan pil vitamin dari saya makan buah OREN yang saya perlu kupas dan kunyah hanya untuk kuantiti vitamin yang sedikit.

vit cダウンロード

Justeru masalah tersebut boleh diselesaikan dengan satu produk bagus untuk kesihatan anda.

Vitamin Shaklee!

Saya pasti anda boleh cari selidik sendiri apa kebaikan produk Shaklee di Internet. Ianya Halal dan mudah didapati dengan pengedar-pengedar di:

YatiAdam (Perak), WinaWellness (Pulau Pinang), ElnaOmie (Johor Baharu),BondaSihat (Sabah), IzzyAdlina (Selangor), RanauHealthyVitamins (Sabah),ShanaSharafas (Selangor), VitaminSiCilik (Johor Baharu), IreneVitamin (Sabah),SihatVitamin (Seremban).

2 thoughts on “Vitamin Shaklee Bagus Untuk Kesihatan

Leave a Reply

