Penjenamaa Hani Hafzan

Pada tahun lepas, bermula dengan nama Bundle Awokkite sebagai platfom pertama, saya mula  mengorak langkah bagi membina empayar perniagaan jenama saya tersendiri. Kemudian bagi menglokalkan lagi perniagaan ini, saya menukar nama kepada Hani Hafzan supaya imej baharu dan lebih bertenaga dapat dilihat.

Menggunakan perisian komputer dan khidmat nasihat dari animator, saya terpanggil untuk menggunakan sebuah logo yang designnya cukup mudah, menarik dan senang diingati.

10382758_358156781053478_6837262662900083772_n

Sebagai mana jenama terkemuka antarabangsa seperti Adidas, Puma, UnderArmor, potensi melalui logo amat besar dalam membawa imej perniagaan. Huruf H besar menunjukkan kemegahan dan keyakinan yang tinggi terhadap servis yang bakal diterima para pelanggan.

Visi saya adalah membawa jenama Hani Hafzan ke seluruh Malaysia sebagai servis membeli barang yang terkenal dengan servis yang bagus. Misi saya adalah memberikan harga munasabah dengan servis yang baik. Semoga semuanya menjadi kenyataan.

Leave a Reply

